Noul plan APSIA dorește să adreseze următoarele probleme: - Deși asociația a organizat 6 conferințe cu prestatorii de servicii din domeniu pentru a le explica și interpreta legislația în vigoare, acestea în mod normal nu ar fi fost nevoie să aibă loc în acest scop.
În luna octombrie 2019, firmelor fondatoare Gefil S.
În urma celor 21 de luni de activitate, ne mândrim cu următoarele rezultate: - 23 de firme prestatoare au solicitat să devină membri simpatizanți și ulterior certificați APSIA.
La începutul activității, APSIA s-a adresat următoarelor entități: - Firmelor producătoare și importatoare, pentru a se conforma legislaţiei în vigoare (OMAI 88/2012) în sensul de a produce și de a importa doar produse certificate și de a stopa vânzarea de produse neconforme și / sau false; - Firmelor prestatoare de servicii de verificat, reparat și reîncărcat stingătoare de incendiu și sisteme de hidranți, pentru a scoate din uz toate produsele neconforme din dotarea beneficiarilor și a le înlocui; - Autorităților, pentru a oferi clarificări în ceea ce privește legislația în vigoare, pentru a nu mai lăsa loc de interpretări niciunei societăți comerciale și pentru a pune mai multă presiune prin controale, retrageri de produse și licențe de service, amenzi, etc.
Asociația pentru o Piață a Stingerii Incendiilor Armonizată sau APSIA a luat ființă la începutul anului 2018, după 5 luni de planificare.